donderdag 29 mei 2014

Mijn haakweek - My crochet week

Hey lieve bloglezers,
 
 
Deze week weer heel druk geweest met haken, maar ook een beetje met school haha. Ik ben verder gegaan met een project en ben ook weer begonnen met nieuwe projectjes.
 
Dear sweet blogreaders,
 
This week I have been busy crocheting, but also a bit with school hihi. I continued with a project and also started some new projects.
 
Lekker onderzetters haken met The Sound of Music aan!!
 
Crocheting coasters while watching The Sound of Music!!
 

Donderdagavond kwam ik van mijn werk (bij de Hema) en moest wel even stoppen om een foto te maken.
 
Thursday-evening I came from work (at the Hema) and had tot stop to take this picture.

Een tijd geleden begon ik aan deze Granny Squares, voor een kussen. Het patroon komt van Haakkamer7, het katoen is Drops Paris. Ik heb 4 van de 9 af en ben onderhand ook aan de andere 5 begonnen. Hier eerst even de draadjes weggewerkt.
 
A while ago I started on these Granny Squares, for a pillow. The pattern is in Dutch from Haakkamer7 , the cotton is Drops Paris. I made 4 of the 9 and I already started on the next 5.

En dan nu mijn nieuwe project. Een omslagdoek!! Ik had nog katoen liggen van de Action en besloot dat dat er perfect voor was. Het patroon komt van Drops Design Het begin is altijd lastig maar het gaat me lukken haha.
 

And here is my new project. A shawl!! I still had cotton from the Action and I decided it was perfect for a summer shawl. the pattern (in Dutch) is from Drops Design The beginning is Always a difficulty but I will succeed. haha.
 

 Afgelopen zondag ben ik met mijn moeder naar het stoffencircus in Enschede geweest. Natuurlijk zijn we niet met lege handen naar huis gegaan. :-).

Last Sunday I went to a fabric market in Enschede with my mom. Of course we didn't go home empty handed :-)

Eindelijk mijn bestelling binnen!! Een lettertang van de HEMA!!!!!

Finally I received my order!!

Mijn lieve kat Floortje! <3
 
My sweet little cat Floortje!! <3

Vanochtend zat ik gezellig naast haar en kreeg ze een aai. Nou ik heb het geweten!! haha

This morning I was sitting on the couch next to her! haha

 Mijn arm werd in beslag genomen haha. Maar wat is het toch een schatje <3.

She took my arm haha. But she is still a sweetie <3

Vanmiddag zijn we naar Delden geweest. Waar? Ja, Delden. Daar was een braderie wegens Hemelvaart. Ik kocht er een super leuke ketting met kleine bedeltjes en ik vond deze kleur roze van Catania (nu nog kijken wat ik er mee ga doen).
 
This afternoon I went to Delden. Where? Yes, Delden. There was a fair! I bought a really nice necklace with little beads. And I found this beautiful color pink from Catania

En dit is het eerste setje onderzetters. Gemaakt met katoen van de action. Het patroon komt van Karin aan de haak Nu ga ik nog uitvinden hoe ik ze als onderzetters kan gaan gebruiken én netjes kan houden! Iemand een idee??
 
And finally my first set of coasters. The pattern (Dutch again) from Karin aan de haak Now I have to find out how I can use them AND keep them clean! Idea anyone??
 
Ik ga nu een avondje bezig met leren voor mijn auto theorie, een boek lezen voor school (Beter, van Maarten van der Weijden) en natuurlijk nog even een beetje haken. Ik heb nog een tv-tip voor geïnteresseerden: Dear John is vanavond om 20.30 op NET5. Nog een hele fijne hemelvaart en fijne haakavond.
 
Groetjes,
Emily!
 
This evening I will be busy with studying, reading a book for school about Cancer and of course crocheting! Have a nice evening and I'm sorry if my English grammer is not totally correct.
 
Greetings,
Emily!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten