zaterdag 7 februari 2015

Twee grote projecten / Two big projects

Hey lieve bloglezers,
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik vind dat ik dat toch wel een keer mag zeggen. Want dat waardeer ik zeer. Ik vind het altijd ontzettend leuk om te lezen wat jullie schrijven!
 
My dear blogreaders,
 
Thank you for your sweet comments. I think I should say that again! Because I really appreciate it. I find it Always very enjoyable reading what you're writing!
 
Een rustige avond hier in casa crea d'Emilia. Ouders zijn bij de buren, broertje is bij een vriendje en oudere broers zijn er ook niet. Dus heb ik het rijk voor mij alleen (met de katten dan) haha. Heb net eens een kijkje genomen bij mijn dvd collectie en heb Grease aangezet! Echt een super film! Dus onder het genot van een bak popcorn en wat te drinken, zit ik nu dit blogbericht te schrijven. Lekker easy.
Well, it's an relaxing evening here in Casa crea d'Emilia. My parents are at the neighbours, my little brother is at a friend an my older brothers are not around either. So I'm home alone (with the cats then) haha. I just looked at my dvd collection and I put on Grease! A super movie! So with a bag of popcorn and something to drink, I'm writing this blogpost. Easy!
 
De titel zegt het al. 2 grote projecten. De ene had ik jullie al laten zien. Mijn CAL 2015! Ik moet bekennen dat ik het huiswerk van deze week nog niet af heb :x.
The title can tell. 2 big projects. I showed you the first. My CAL 2015! I need to confess that I haven't finished my ''homework'' for this week :x.
 
Dit is tot en  met week 5. Week 6 zal nog volgen :-)
So this is till week 5. week 6 will follow :-)
 
 
En dan mijn volgende project. De CAL van 2014 begint al redelijk te groeien. Ik vind de kleuren echt geweldig samen! :-D
And then my next project. The CAL of 2014 is growing quite fast. I think the colours look great! :-D
 
Mijn kleine prinses op de erwt haha. Een hele bank voor haar alleen! hihi.
My little princess on the pea haha. a whole couch just for her alone! hihi.
 
Oeioeioei. Ik had het niet moeten doen, maar hoe kon ik anders. Deze grote bollen garen komen van de kruidvat. Nu 3 euro per bol. Hihi! Ze liggen nu mooi bij mijn andere wolletjes te wachten tot er een nieuw project zich aandient. Haha!
Oeioeioei. I shouldn't have, but I did it anyway. These big balls of yarn were 3 euro's per bal now. Hihi! Now they're waiting with my other yarn till a new project shows up. Haha!
 
Donderdag was het weer een beetje aan het sneeuwen. Net genoeg om van je fiets te vallen op weg naar school (gelukkig is dat niet gebeurd haha)
 Thursday it was snowing again. Just enough you fall when you're cycling to school (thank god it actually didn't happen haha)
Borre heeft een luie zaterdag!
 Borre's lazy saterday!
 Net als Floortje trouwens. Schatjes!
Same as Floortje. Cuties!
 
Dit wilde ik nog even delen. Mijn nieuwe camera. 16 megapixel camera. Ik ben happy! Nu nog wachten op een geheugenkaart en dan eens even uitproberen :-)
 En de volgende foto vond ik wel toepasselijk!!
This is what I also wanted to share with you. My new camera. 16 megapixel. I'm happy! Now waiting for the memory card and let's try it out :-)
The next picture was very suitable!!
 
Woehoe, jullie zijn weer helemaal op de hoogte! Ik ga nog lekker even haken en kijken naar John Travolta en Olivia Newton-John! Iedereen een fijne avond gewenst en nog een fijn weekend! Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!!
 
Lieve haakgroetjes,
Emily
 
Woehoe, I'm happy I informed you all! I'm gonna do maybe a little bit crocheting and watch John Travolta and Olivia Newton-John! Everyone a good night and a nice weekend. Thank you for visiting my blog!!
 
Sweet greetings,
Emily
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten