vrijdag 6 maart 2015

Nieuw kleed / New doily

Hey lieve bloglezers,
 
 
Hoe gaat het met jullie? Met mij prima. School is weer begonnen (helaas). Nee, dat is niet waar, ik vind het vak verpleegkunde leren heel mooi, maar de lessen zijn te ongeorganiseerd en te ongemotiveerd. Maar goed, je moet wat als je iets wilt leren. Haha.

Hello my dear blogreaders,

How are you all doing? I'm fine. School started again (unfortunately). No, that's not true, I really like Nursing, but the lessons are too disorganized and with no motivation. But alright, you have to learn something right. haha.
 
 
In de voorjaarsvakantie maakte ik mijn moeder weer een nieuw kleedje voor op tafel. In haar favoriete kleuren natuurlijk, blauw-blauw-blauw-blauw en groen voor de afwisseling.
In springbreak I made my mom another doily for on the table. In her favorite colours of course, blue-blue-blue-blue and green!

Ik gebruikte Catania katoen in de kleuren: turquoise (nr. 146), kobaltblauw (nr. 201), licht blauw (nr. 173), appelgroen (nr. 205) en jade (nr. 253).
I used Catania cotton in the colours: turquoise (nr. 146), cobalt blue (nr. 201), light blue (nr. 173), apple green (nr. 205) and jade (nr. 253).
 
Heel veel draadjes afhechten omdat ik elke toer van kleur wisselde.
Lots of threads to tie off. 

Mooi geworden hè!
Beautiful isn't it!

 


Het patroon komt uit Elle creatief - Haakwerk. Die kocht ik een paar weken geleden.
The pattern is from this magazine. I bought it a couple of weeks ago.

Hij is helemaal goed in gebruik genomen. Mama is er blij mee ^.^
My mom is using it already. She was really happy with it ^.^
 
Hoe was jullie week? Die van mij prima verder. En het einde van de week wordt het beste. Morgen ben ik jarig :-D. Ik wens jullie allemaal een fijne vrijdag.
How was your week? Mine was fine. And the end of the week is gonna be the best. Because tomorrow is my birthday :-D. I wish you all a happy Friday.
 
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily


4 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige doily gemaakt. Mooie kleurencombinatie. Jouw moeder is hier vast blij mee.
    Al vast van harte gefeliciteerd.

    Fijne verjaardag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Emily!
    First to wish you a very happy birthday for tomorrow, hope you have a nice party!!! :)
    your doily looks so pretty, I love the combination of the blues with the green!!!
    Enjoy your weekend!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy Birthday Emily!
    Enjoy your celebrations :-)
    (and your doily is just the perfect size - lovely work)
    Cheers! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst gefeliciteerd!! Je doily is echt prachtig. Geweldig mooie kleurencombi!!

    BeantwoordenVerwijderen