zondag 22 mei 2016

Lazy Sunday!

Je hebt soms zo'n dag dat je niets hoeft. Nergens naartoe etc. Zo was het vandaag ook. Eerst lekker in bed liggen luieren tot half 10, douchen en toen mijn laptop erbij en lekker blogjes kijken. Heerlijk!! Ik heb lekker gehaakt aan mijn Frida's Flowers CAL deken en ik keek samen met mijn moeder naar de Giro d' Italia. Ze waren vandaag op de Seiseralm. Daar zitten wij heel dicht bij, op vakantie :-). 
Sometimes you have a day that you don't have to do anything. No need to go somewhere or something. That was today. A lazy Sunday. First lying in bed till half past 9, the a quick shower and then with my laptop on the couch reading blogs. Lovely!! I crocheted on my Frida's Flowers CAL blanket and I watched the Giro d' Italia with my mum. They were at the Seiseralm today. That's where we go on holiday :-)

Bij gebrek aan een kussen, gebruik ik maar mijn pootje hihi.
By lack of a pillow, I just use my own leg hihi.

Lekker draadjes afgewerkt vanavond. En een boodschappenlijstje gemaakt voor de wolwinkel :-). Buurvrouw wil graag naar het wolhuis, dus dan ga ik niet moeilijk doen. haha. 
Sewing in threads tonight. And I made a list of things I want to buy at the yarnshop :-). My neighbour really wanted to go to the Wolhuis, so I won't disagree. haha.

Week 2 van de Drops Mystery CAL.
Drops Mystery CAL week 2.

Kringloopgeluk. Al een hele lange tijd geleden (half jaar tot jaar geleden misschien wel) bestelde ik een aantal keer heel veel knoopjes op internet (nieuwe verslaving oeps) en had ik het over een kistje die ik wilde hebben voor die knoopjes. Nu kreeg ik gisteren deze van mijn opa. Echt waar, mijn oma zegt dat hij niks hoort en soms van alles vergeet, maar dit wist hij nog. Ik natuurlijk super blij en direct mijn knoopjes erin gedaan.
And then this. Last year, when I ordered many buttons on the internet (new addiction oops), I wanted a box to put them in. So I guess I was talking about it when I was at my grandparents. Now I got this from my grandfather yesterday. Really, my grandmother says he is deaf and forget things, but I remembered this. He saw it in the thrift shop and bought it for me. I'm really really happy with it and I immediately put my buttons in it. 

Tada!!!!
Tada!!!!

En de eerste Frida's flowers CAL blokken. Ik moet nog 6 dezelfde maken, omdat ik hem groter ga maken. pfff. Maar eerst weer eens op tijd naar bed. Stage morgen! Vroege dienst. En daarna Wol winkelen hihi :-).
And here the first Frida's flowers CAL blocks. I need to make 6 more, because I'm making the blanket bigger. Pfff. But first I'm going to bed. My alarm is set on 6 'o clock! A day shift. After that we go for some yarn shopping hihi :-). 

Fijne avond allemaal en een fijne (werk)week toegewenst.
Wishing you a nice evening and a nice (work)week. 

Lieve groetjes,
Emily

Sweet greetings,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Hihi, ik kan geloven dat je niet moeilijk wilt doen als de buurvrouw naar de wolwinkel wilt ;-)
    Maar wat een fijne zondag! Dat zijn van die dagen die ik het liefst heb!
    Jouw haakwerkjes klinken als veel werk, maar ik ben er zeker van dat het de moeite gaat lonen!
    Succes nog met je stage vandaag,
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he zo'n dag! Dat is echt genieten ;)
    Je haaksels zien er prachtig uit en wat een handige bak heb je gekregen van je opa! Lekker overzichtelijk zo.

    Fijne dag en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n rustige zondag! Je blokken zijn lekker fleurig :-)

    BeantwoordenVerwijderen