woensdag 31 augustus 2016

Lossen & vasten CAL week 6

Al sinds eind maart heb ik al geen update meer gegeven over mijn Lossen & vasten CAL deken. Ik was wel een heel eind gekomen met week 6, maar ergens in de afgelopen maanden, verdween de deken in een hoekje, om plaats te maken voor andere projecten. Nu na de vakantie heb ik eens even mijn haakplek onder handen genomen en helemaal opgeruimd. Wat een heerlijk gevoel, je krijgt weer een beetje de rust en overzicht op alles. Ook maakte ik lijstjes. Afvinklijstje voor mijn CAL's (3 op het moment), een lijstje voor mijn W.I.P.'s en een lijstje met projecten waar ik al het garen voor had liggen. Heerlijk georganiseerd. Nu heb ik dus eindelijk week 6 van de CAL afgemaakt. En ik haak nog steeds met veel plezier verder :-). 

I haven't posted an update on my Lossen & vasten CAL since the end of March. I almost finished week 6, but somewhere in the past months, the blanket got a place in the corner, because of other projects. Now after the holidays I cleaned up my crochet space. It's a lovely feelings, a bit of peace and overview. I also made some lists. Checklists for my current CAL's, a checklist for my W.I.P.'s and a checklist for the projects I already got the yarn for. Really organised. And now I finished week 6 of the CAL, finally. 
Een fijn opgeruimde tafel. Het boek Haakspiratie ligt er ook bij, samen met de wolletjes uit de goodiebag. Oh, en de dennenappels die je daar ziet liggen. Die geschilderde. Daar vertel ik een volgende keer over ;-).
A clean desk. My haakspiratie book is on the desk, together with the yarn from the goodiebag. Oh, and the painted pinecones you see lying there. I'll tell you about it another time ;-).


De kraaienpootjes.


Ik haak weer rustig verder aan mijn deken, en ondertussen ook nog aan andere projecten.
I will continue to crochet on my blanket, and other project in between. 

En niet te vergeten, ik ben genomineerd door Sigrid van KatKatKatoen voor One lovely blog award. Dankjewel Sigrid. Daarover de volgende keer meer.
And not to forget, I was nominated by Sigrid from KatKatKatoen for One Lovely Blog Award. Thank you Sigrid. Next time more about that.

Fijne woensdag allemaal.
Have a nice Wednesday everyone.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Wauw, aan hoeveel projectjes ben jij tegelijk bezig? Al 3 cal's en nog een deel wip's. Mijn hoofd stroomt over als het er meer als drie zijn. ;-)
    Super leuk dat je genomineerd bent door Sigrid. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowie, heel wat projecten tegelijk dus! Ik zou in de zomer ook niet zo'n zin hebben in een steeds zwaarder wordende deken, maar die tijden gaan weer komen hè! Zo'n opgeruimde plek en handige lijstjes zijn fijn. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een projecten. Ik probeer (PROBEER) altijd om met niet meer dan 3 dingen tegelijk bezig te zijn. Het gevolg? De stapel 'patronen met bolletjes' groeit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat ben jij met veel dingen bezig! Geen punt als je het overzicht houdt en je niet laat opjagen door al die leuke projecten en zo te lezen heb jij het goed onder controle. Je deken wordt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen