dinsdag 6 september 2016

Kussenhoes Scheepjes Catona // cushion cover Scheepjes Catona

Op de handwerkbeurs al kocht ik het garenpakket voor dit kussen. Die kocht ik bij Garenwinkel Henja kleurinspiratie 'orchidee'. Voor dit kussen gebruikte ik Scheepjes Catona en het patroon kreeg ik erbij. Van alle bolletjes heb ik nog over, misschien wel de helft (maar ik heb het niet gewogen). Ik gebruikte kleurnummers: nr. 391, 255, 385, 264, 242, 252. En wat ben ik blij met het resultaat. Hij ligt nu mooi te pronken in de stoel die ik van mijn overbuurvrouw kreeg. :-) 

On the handwerkbeurs I bought the yarnpack for this cushion. I bought it at Garenwinkel Henja colourinspiration 'orchidee'. For this cushion I used Scheepjes Catona and the pattern for the cushion I got with the pack. I still have quite some leftover yarn, maybe even half of the ball. I used the colournumbers: nr. 391, 255, 385, 264, 242, 252. And I'm so happy with the result. I placed it on the chair I got from my neighbour.








En de eerste lesweek zit er weer op. Morgen begin ik op mijn nieuwe stageplaats met een avonddienst. Spannend natuurlijk, nieuwe groep. Nieuwe collega's, nieuwe cliënten. Maar gelukkig binnen dezelfde instelling dus ik ken de weg hihi. 
Well the first week of school is over. Tomorrow I start my new internship with an evening shift. It's quite exciting, a new group. New colleagues, new cliënts. But it's at the same place so I already know something about it. hihi.

Een hele fijne avond allemaal.
Have a nice evening everyone.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Succes met de nieuwe stage! En als je thuiskomt, zit je heerlijk bij dit kussen!
    Heel netjes gehaakt van je, en gezellige kleuren!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kussen, mooie kleurtjes!
    Succes met je nieuwe stageplek!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kussen! Een heel verrassende kleurcombinatie, maar wel heel mooi.
    Veel succes en werkgenot op je nieuwe stageplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, vooral dat lossen steekje erbovenop maakt het wat anders! Leuk
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kussen. Ik heb er ook zo eentje gemaakt. Leuk om te doen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen