donderdag 29 december 2016

kerstcadeaus 2 // Christmasgifts 2

Kerst is weer voorbij en we zitten in de laatste dagen van het jaar. Vorige keer liet ik zien wat ik cadeau gaf, en deze keer laat ik zien wat ik heb gekregen. 

Christmas is over again and these are the last days of 2016. Last time I showed you the gifts I made, and this time I'll show you what I got this year.

Mijn moeder was weer druk geweest. Ze heeft al deze mooie tasjes en etuitjes gemaakt. 
My mom had been very busy. She made all these wonderfull bags.

Dit is wat ik allemaal kreeg van mijn ouders. En ik mag nog een bol wol uitzoeken. Ik dacht zelf aan de Phildar Phil cakes.
I got all this from my parents. And I'll still get a ball of yarn. I was thinking about the Phildar Phil cakes.


Dit mooie borduurpakket.
A beautiful embroider package.

armbanden om te borduren.
bracelets to embroider.

En dit Engelstalige boek. Ik kreeg voor sinterklaas al een volledige tunische haaknaaldenset en nu een bijpassend boek.
And this English book. With Sinterklaas I got a entire set of tunisian crochet hooks and now I have a matching book.


Deze bollen kreeg ik nog van mijn broer en zijn vriendin.
And this yarn I got from my brother and his girlfriend.


Ik ben zeker weer verwend deze feestdagen. Ik ga hier het komende jaar zeker heel veel plezier van hebben. :-). 
I was so spoiled this holidays. I'm going into a the new year save and sound with all my creative stuff.

Een hele fijne jaarwisseling allemaal. En alvast een gelukkig, gezond en creatief 2017 gewenst.
I wish you all a happy, healthy and creative 2017

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


5 opmerkingen:

  1. Ze weten wel wat ze jou cadeau moeten geven blijkbaar ;-) Denk niet dat er iets tussen zit wat je liever niet had gekregen, haha.
    Veel plezier ermee!!
    En een prettig eindejaar,
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig allemaal, wat een heerlijke creatieve kado's! Wat heeft je moeder dat mooi gemaakt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent zeker goed in de watten gelegd, super!
    Je moeder heeft echt een prachtige, handige set voor je gemaakt, die kun je vast goed gebruiken. Vervelen hoef je je voorlopig niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on the tunisian hook set. I had been doing a bit of tunisian crochet late last year and plan to share the results on my blog soon. I love that there are so many different ways to crochet. I wonder if that book by Brenda Bourg is available in Australia - I will need to keep my eye open for it.

    BeantwoordenVerwijderen