dinsdag 3 januari 2017

The Nordic Wristwarmers

Mijn eerste project van 2017 is al af. Dat is al 1 van mijn W.I.P.'s van het lijstje. 31 december 2016 maakte ik de eerst van mijn twee Nordic Wristwarmers af, en 1 januari 2017 maakte ik de tweede. Dus check, de Nordic Wristwarmers zijn klaar. 
My first project of 2017 is done. That's one of my W.I.P.'s of my list. December 31th 2016 I made the first of two Nordic Wristwarmers, and on January the first I made the second one. So Check, The nordic wristwarmers are done.





Voor wie het nog niet wist. De patronen van de Wristwamers en de muts komen van: My Rose Valley. Ik gebruikte Bergere de France Idèal en een iets grotere haaknaald. 4 en 3,5mm.
For who didn't know. The patterns from the wristwarmers and the hat are from:  My Rose Valley. I used Bergere de France Idèal and a slightly bigger crochethook. 4 and 3,5mm.

Het nieuwjaar begon ook goed. 1 januari begon het s' avonds te sneeuwen!!!!! Super gaaf natuurlijk, mede omdat ik nergens naartoe hoefde natuurlijk. Gisteren was ik al vroeg wakker en ging dus direct naar buiten om foto's te maken, ook omdat het al een beetje aan het dooien was. Toen mijn moeder even later ook wakker was besloten we om even te gaan wandelen. En dat leverde mooie foto's op. Deze deel ik hieronder.
Our new year had a great start. At January 1st in the evening it started snowing!!! I loved it of course, also because I didn't have to go anywhere. So yesterday when I woke up I immidiately went outside to take pictures. When my mom woke up a little bit later we decided to take a walk. And I took some beautiful pictures, which I share with you underneath!







Ik ga verder met mutsen haken. Mijn broers gaan volgende week een weekend naar Winterberg met vrienden, dus dan moeten de mutsen wel af zijn. Maar eerst heb ik er 1 voor een vriend en collega gemaakt die 4 maanden naar Zweden gaat. Maar dit laat ik allemaal de volgende keer zien :-).
So, I'll move on with making hats. My brothers are going to Winterberg Germany with friends next week, so they'll need some warm hats. But first I made one for my friend and colleague who is leaving to Sweden for 4 months. I'll show you all that next time :-)

Fijne dag lieve mensen.
Have a nice day sweet people.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Het staat je prachtig, mooie kleurencombi! Heerlijk, sneeuw. Hier in het noorden was op één plek ook sneeuw gevallen. Niet bij ons helaas. Maar de rijp aan de bomen was ook mooi.
    Geniet van deze dagen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set, het staat je super!
    Je hebt het maar druk met mutsen maken :-) Tof dat je werk zo gewaardeerd wordt :-) En gelukkig is mutsen haken best een leuk klusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowie, goed begin van het nieuwe jaar! Dat is een leuk setje zo. Succes met al die mutsen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wristwarmers!! Hier is de sneeuw ook alweer gesmolten en regent het momenteel...
    Succes nog met de mutsen voor je broers!
    Lieve groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk setje, die muts met je polswarmers!

    BeantwoordenVerwijderen