maandag 8 januari 2018

laatste projecten van 2017 // 2017 last projects

Allereerst een gelukkig nieuwjaar. De eerste week van januari is alweer voorbij en het gewone leven begint weer. Op oudjaarsdag maakte ik nog 2 w.i.p.'s af. Ik heb een hele lijst met work in progress projecten en mijn goede voornemen is om die lijst te laten slinken. Hebben jullie nog goede (haak) voornemens?

First of all a happy new year. The first week of January is already gone and normal life starts again. On new year's eve I finished 2 w.i.p.'s. I've got a whole list of projects which still need to be finished. My new year's resolution is to let the list shrink. Do you have new year's resolutions.



Wenteltrapsjaal A la Sasha


In november 2016 bestelde ik bij Jeannet van  blij dat ik brei een bol scheepjes invicta glamour en het patroon van de wenteltrapsjaal van A la sasha. In 2016 had ik hem al willen maken, maar door andere projecten lukte het niet en verdween dit project in de w.i.p.'s bak. Eind 2017 haalde ik hem tevoorschijn en maakte hem op oudjaarsdag af. 
In november 2016 I ordered a ball of scheepjes invicta glamour and the wenteltrapscarf pattern at Jeannet from blij dat ik brei. In 2016 I started it, but because of other projects this one ended up on the shelf. End 2017 I grabbed it again and finished it on new year's eve.






1 hour messy bun beanie

Deze maakte ik ook nog af, nadat mijn sjaal af was. Nog een messy bun beanie. Deze was klaar in ongeveer een uur, zoals het patroon al zegt. 
When I finished the scarf, I finished the 1 hour messy bun hat. It was really finished in about an hour, according to the pattern.

Ik gebruikte: 
Hema super bulky garen
haaknaald: 10 mm.

I used:
Hema super bulky yarn.
crochethook: 10 mm.

Zo volgende keer laat ik de eerste projecten van 2018 zien.
So, next time I'll show you the first projects of 2018

Een fijne (werk)week.
Have a lovely (work)week.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal en gezellige, lekker warme muts, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wenteltrapsjaal is echt prachtig, ook met dat mooie garen! Een sjieke sjaal die je zelfs voor een feest kunt dragen. Mutsen draag ik nooit, maar deze ziet er wel leuk uit!
    Voor jou ook een fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi begin van het nieuwe jaar met die bling bling sjaal en lekkere warme muts.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een gelukkig, gezond en creatief 2018. Jouw laatste haakwerk van 2017 ziet er prachtig uit. De wenteltrapsjaal heeft met het kleine gimmertje erin iets feestelijk wat ook na de feestmaand prachtig staat. De beanie is mooi op tijd klaar voor de kou.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar! En de eerste is al van je lijstje af!

    BeantwoordenVerwijderen