maandag 19 februari 2018

Handwerkbeurs 2018

Afgelopen donderdag was het weer zover, de handwerkbeurs in Zwolle. Ik kijk er elk jaar weer naar uit om gezellig met mijn moeder door de IJsselhallen te struinen tussen alle mooie wolletjes en inspiratie. Er was eigenlijk niet iets waar ik speciaal naar wilde kijken, ik had geen 'boodschappenlijstje', maar ik vond uiteindelijk allemaal dingen die ik mooi vond en meenam. 
Ook sprak ik nog even met Tertia van de creatieve wereld van Terray. Die was bij de stand van Huisje van katoen. Super leuk om even een bekende haakster te spreken. 
Last Thursday was time, the handwerkbeurs in Zwolle. I'm looking forward to it every year. Walking around the IJsselhallen between all the inspiration, with my mom. There wasn't something especially on my list, but I eventually found some things I really like. 
I also got a change to speak with Tertia from de creatieve wereld van Terray. Really nice to meet a famous crocheter.







Hier kocht ik garen voor.
I bought yarn for this project.


En dit deken pakket. Ik mocht en wilde eigenlijk geen deken meer maken, omdat ik er nog 3 heb liggen waar ik mee bezig ben en nog eens 2 waar ik nog aan moet beginnen. Maar deze weefdeken was weer een hele andere techniek dus ik besloot hem mee te nemen bij Caros Atelier.
And this project came home with me. I wasn't allowed to buy more yarn for a blanket I told myself, because I still have 3 blankets to finish and still 2 more to start so. But this one was so special that I took it home with me.

En ik kocht een boekje om zonnehangers te haken, en 2 ringen. Weer eens iets anders.
And I bought a book to make mandala hoops, and I bought 2 hoops along with it. Something different.




De laatste 2 foto's zijn van al mijn aankopen. Ik kan niet wachten om eraan te beginnen. 
The last 2 pictures are the things I bought. I can't wait to get started.

Fijne (werk)week.
Have a nice (work)week.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. O, je hebt weer genoeg moois gekocht om je heel kang niet te hoeven vervelen :-D Wel jammer dat ik je niet gezien heb,mik was er ook donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je hebt genog mee genomen om voorlopig weer veel mooie dingen te maken. En je hebt een gezellige dag gehad zo te lezen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik herkende je gelijk, maar dat komt omdat ik je blog volg natuurlijk. En ik had je al eens in het echie gezien :-) Leuk je even gesproken te hebben.
    Lieve groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke beurs, zo te zien. Ik heb het boekje ‘Zonnehangers haken’ ook en haakte er al vormen uit als mandala’s.
    Fijne zaterdag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan weer een jaartje vooruit... of niet? 😉
    Mooie aankopen! Ik ben wel benieuwd naar die weefdeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zalig!!!! Wat een feestje, vooral die onderste foto's :-) Geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen